onsdag 27 juli 2011

all i ever knew.. only you.

hej. idag har jag inte gjort ett skit, som vanligt, men det är helt okej. jag har faktiskt sommarlov, jippie.
jag tänkte skriva något i stil med "ni ska bara veta denna killen" å "jag gillar en kille" å bla bla bla å skivit i minst 10 månader har han funnits i mitt liv. i minst 10 månader har han gjort så jag har nollkoll på allting och ingenting, han gör så att mitt humör kan gå från vara jätte glad till ledsen till skit arg och tvärtom på några sekunder, han har inkräktat i mitt huvud och jag kan skriva tusen saker till men det tjänar ingenting till. så jag säger så här: i 10 månader har du haft din chans. i snart 2 månader så har du vetat att du är den ende för mig. du är allt jag tänker på.

det är därför jag nu släpper taget om dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar