söndag 31 juli 2011

vinn eller dö.

lördagen: jag, min mamma, min pappa och min lillebror åkte till emmaboda och träffade mammas&pappas gamla kompisar, och då fick man träffa deras dotter som är 1 år äldre än mig och som jag har saknat riktigt mega-mycket! det var hur kul som helst och jag hoppas vi kommer träffa dom snart igen:)


söndag: idag har jag träffat en finfin liten kille & jag tror jag kommer dö av lycka! han gör mig süper lycklig och jag hoppas att jag kommer få träffa honom snart igen för annars kommer jag dö. igen. aja, vi satt och pratade i ungefär 4-5 timmar och det var verkligen underbart. nästa vecka tänker jag spöa honom på nhl10 så han kan ge mig 20 kronor som vi har slagit vad om. detta känner jag på mig att det kommer bli super bra.
 

aja, jag orkar inte skriva mer men det känns helt rätt med han.
tjenixen alla där ute, å ha att super bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar