tisdag 2 augusti 2011

hjärter dams sista sång.

det visade sig att jag har haft fel hela tiden. finns inget han och jag, det finns bara vännerna han och jag. även om jag borde vara jätte ledsen, och jag var det igår, så känns det helt okej nu. visst, det hade varit underbart om det hade blivit han&jag, men nu är det inte det så det finns inget att göra åt.
så den här tjejen tänker skita i allt vad killar heter just nu och leva sitt liv.
men om det kommer in någon snygg kille i mitt liv så kör jag fullt ut, men för tillfället så är jag hel glad över att ha så fantastiska kompisar som jag har och eftersom jag inte är direkt fattig eller svälter så är jag glad över mitt liv med.
nu ska jag dock inte störa er mer, utan istället störa solstolen ute på altanen så hejsvejs bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar