fredag 5 augusti 2011

o-rylynn.

okej, nu är klockan 20 över 11. först, tänkte jag skriva om mina känslor för en kille. sen tänkte jag komma på ett rim, om det värker i bröstet å blablabla, sen tänkte jag bara komma på ett rim. jag har suttit här i snart 1 timme och det går bara inte skriva, jag hittar inga ord. men utan 3 väldigt speciella personer vore jag ingenting, så känn er träffade.
aja imon händer nog ingenting, kommer väl bada eller något.
men på söndag ska jag spela match, hemma, och det kommer bli riktigt skoj, längtar redan! jag spelar höger inne back, fotboll, och det är riktigt trevligt.
bara för att jag har spelar gitarr ungefär hela dagen, gitarr & fotboll är halva mitt liv, så tycker jag att alla som gillar musik, till och med om ni gillar det lite, så spela och köra så mycket ni kan! varje ledig stund spenderas vid gitarren ungefär och jag älskar det. finns ingen skönare känsla än att vid en rutten dag eller super bra dag, spela på gitarren och hitta dom rätta tonerna på dom rätta strängarna. en riktig awesome känsla. så inläggets rubrik går till en av dom finaste gitarr-låtarna jag har hört någonsin i hela mitt liv.
 men nä, nu tänker jag nog sova eller i alla fall titta på en bra film. så hejdå alla fina människor där ute, ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar