lördag 20 augusti 2011

36 days.

hej alla söta barn, idag har jag spelat match (förlorade med 5-3 men det var en jäkla match) och sen har jag börjat kolla på Glee säsong 1. rätt chill. glee är faktiskt rätt bra, tycker jag iaf.
oj, jag tror jag verkligen behöver ett liv.
jag behöver träffa människor! nu!!!!!
tur att skolan börjar snart, annars hade jag nog dött. en hel sommar med familjen och fotbollslaget, wohoo.

aja, nu tänkte jag kolla klart på glee och sen tänkte jag nog sova, för jag ska vara barnvakt imon klockan 9. ja, jag vet, TIDIGT. men jag får cash och det säger jag dock inte nej till!

denna sommaren har jag hittat en vän för livet, han är faktiskt lite awesome. ville bara att ni skulle veta det.

och nu slänger jag in en random bild från förra året. hejdå alla gulliga!

var du än är, så är månen aldrig större än din tumme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar