torsdag 11 augusti 2011

white trash millionaire.

hej, jag kände för ett random inlägg. idag har jag inte gjort så mycket, förutom insett att det bara är 10 dagar (!!!!) kvar av sommarlovet! jag fick en sån där "woooow" känsla, liksom var har sommaren tagit vägen? och när jag kollade ut genom mitt fönster, såg jag att löven på ett träd redan har bytt färg från grön till orange, NEEJ!
jag skrev till en kille igår jag inte har skrivit med på jätte länge, och när han frågade vad jag hade gjort på sommarlovet kunde jag bara säga "gothia, chillat, badat." mer har inte jag gjort på nästan 2 månader... känner mig grymt lat och lite ledsen över att sommaren snart är slut.

men det finns en sorglig sak och en über bra sak nu till hösten.
den über bra saken är att jag fyller år i september så det är snart min födelsedag, whooooho!
och den sorgliga saken är att jag börjar 9:an. nian. NIAN! det skiljer väl inte så mycket från 8:an förutom att jag måste VÄLJA. shit, jag är snart 15 år och jag vet väl inte vad jag vill göra resten av mitt liv!? jag vill absolut inte slösa bort 3 år av mitt liv på något gymnasium som jag egentligen inte vill gå. dock, så vet jag inte var jag vill gå. och jag vill dessutom ha skit fina betyg, minst 8 mvg, så då måste jag plugga som satan. jag vet inte varför jag vill ha bra betyg, men jag vill väl bevisa att jag också kan. min storebror har alltid haft superfina betyg, så jag vill väl bevisa att jag är minst lika bra som han. meeen jag vet inte riktigt hur jag ska ha tid. jag har fotbollen, elevrådsordförande (vettefan hur jag blev det, men jag är det iaf, stackars barn), bra betyg, barnvakt på helgerna, vännerna, lina som börjar på gymnasiet som jag inte kommer träffas annars och sen så ska jag hinna ha ett liv. livet får jag väl lägga på hyllan ett tag, men jag har ingen aning om hur jag ska klara detta. jag har redan 14 vg, 1 g och 1 mvg. dom andra, min familj å vänner, tycker jag ska vara stolt över det, men det är jag inte. alla kan få vg, men inte alla kan få mvg.
aja, det löser väl sig till slut ändå. jag orkar inte riktigt planera längre än 1 dag framför mig, men det brukar lösa sig till slut.
nu ska jag inte störa er längre, så byeeee girls&boys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar